Zvýšení míry konverze – CRO

Conversion Rate Optimalization – Optimalizace zvýšení konverzního poměru

Víte o tom, že návštěvnost není tak důležitá, jako kvalitní konverzní poměr? Je to právě konverzní poměr, který rozhoduje o výši Vašich zisků a celkově ovlivňuje náklady a výsledky vašeho marketingu. Každý den se setkáváme se spoustou firem, které se honí za návštěvností a zbytečně investují mnoho financí do nákladné reklamy, aby získali co nejvyšší návštěvnost.

A přitom zvyšování návštěvnosti není zaručený postup, jak dosáhnout vyšších zisků. I při zachování stejné návštěvnosti lze dosáhnout podstatně vyššího konverzního poměru a to díky technice zvané – Optimalizace konverzního poměru. Díky právě této službě, Vám bude web vydělávat daleko více při stejné návštěvnosti a stejných investicích.

Společnosti ALD Group s.r.o. a jejich e-shopu s elektronikou jsme efektivními zásahy zvýšili konverzní poměr o 419%.

Nevěříte? Pojďme se na to podívat do detailu. 

Co je konverzní poměr? Kde jej najdu a jak se počítá?

Konverzní poměr je procentuální číslo, které nám ukazuje, v kolika případech se z návštěvníka Vašeho webu stává např. nakupující (e-shop), kolik návštěvníku se objedná na Vámi nabízené služby (např. masáže), popř. si stáhne produktový katalog, anebo provede Vámi požadovanou akci. Čím vyšší konverzní poměr máte, tím máte vyšší zisky a menší náklady na každého přivedeného návštěvníka, Výpočet Vašeho konverzního poměru je velmi jednoduchý a to (počet konverzí / počet návštěvníků)*100.  Aby jste konverzní poměr nemuseli složitě počítat, stejně tak jako si čárkovat každého návštěvníka Vašeho webu, doporučujeme Vám implementovat a správně nastavit Google Analytics. V Google Analytics lze nastavit všechny konverzní cíle, proměnné, sledovat toky návštěvníků a mnohem mnohem více. V případě, že nemáte Google Analytics nebo si nevíte rady s GA, naši experti jsou zde pro Vás. Více o GA se dočtete v kapitole Google Analytics.

Vyplatí se mi investice do optimalizace konverzního poměru?

Optimalizace konverzního poměru je jeden z nejefektivnějších a nejmocnějších nástrojů digitálního marketingu. Díky správné optimalizaci CRO lze dosáhnout až několikanásobného zvýšení tržeb a nespornou výhodou jsou jednorázové investice s vysokou a rychlou návratností.


Návštěvnost Stav Konverzní Poměr Průměrná hodnota objednávky Obrat
10 000 uIP Před našim zásahem 1% 2.500,- Kč 250 000,- Kč
10 000 uIP Po optimalizaci CRO 2,0 % 2.500,- Kč 500 000,- Kč
10 000 uIP Dlouhodobá optimalizace CRO 3,5 % + 2.500,- Kč 875 000,- Kč +

Optimalizace konverzního poměru trvá v závislosti na velikosti projektu a délce měření. Standard bývá 3 – 6 měsíců.

Jak to funguje? I malé změny se mohou znatelně projevit na míře konverze a ve finále mohou vytvářet rozdíly v desítkách nebo i stovkách procent oproti původnímu stavu.

Naše ověřené postupy při zvyšování konverzního poměru:

  • Analyzujeme Váš projekt, požadavky a potřeby
  • Analyzujeme Vaši konkurenci
  • Vybereme produkty, služby, kategorie, či  šablony u kterých se budeme věnovat zvýšení CRO
  • Určíme priority
  • Navrhneme změny, které podložíme zdůvodněním „proč“
  • Nastavíme analytické nástroje (od Google Analytics, až po MOZ, VWO a mnoho dalších..)
  • Spustíme testy a na vybraném vzorku sledujeme aktuální míru konverze
  • Z nasbíraných statistických hodnot částečného vzorku vyhodnotíme, zda-li byly naše hypotézy a změny účinné a následně vše zdokumentujeme
  • V případě, že se zvýšení míry konverze podařilo dle našich původních předpokladů, připravíme zadání k nutným změnám, které Vám předáme
  • V případě Vašeho zájmu pokračujeme dále s dalšími navrženými změnami

Máte zájem o zvýšení míry konverze? Kontaktujte nás pro nezávaznou schůzku.

Máte-li zájem o naše služby, zašlete nám nezávaznou poptávku.

Obratem se Vám ozveme a probereme Váš projekt zcela zdarma.

Vaše kontaktní údaje

Vaše Jméno

Email

O jaký typ služby máte zájem?

Zadejte, prosím, kontrolní text do pole níže

captcha

Bližší Specifikace