Základní nastavení

je prvotní nastavení e-shopu před jeho spuštěním.

Zahrnuje vyplnění základních prvků, jako je logo, ikona či globální nastavení pravidel pro objednávky, produkty a další.

Projděte si na začátku všechny kapitoly v této sekci.

V těchto kapitolách nastavíte identitu vašeho e-shopu a přizpůsobíte jeho základní funkce.

Toto počáteční nastavení je základ pro správnou funkčnost vašeho e-shopu.

Nastavení eshopu

Základní nastavení provádíme v záložce Nastavení > Nastavení eshopu. Logo a ikona Zde nahrajte a vložte soubory loga a ikony Favicon (malá ikona zobrazující se vedle titulku Vašeho eshopu v záložkách prohlížeče). Minimální rozměry pro logo: 200x200 px. Doporučené...

Hlavní stránka

Možnosti pro nastavení textových bloků najdete v záložce Nastavení > Hlavní stránka. Box v hlavičce Zaškrtnutím možnosti “Používat box v hlavičce” aktivujete box na samotném začátku stránky. Slouží např. pro důležitá upozornění nebo promo akce. V textovém editoru...

Nastavení objednávek

Základní nastavení objednávek naleznete v záložce Hlavní stránka > Nastavení objednávek. E-maily Zde můžete nastavit adresy emailů, na které má chodit informaci o nové objednávce na e-shopu. Můžete zadat až dvě emailové adresy. Můžete také vypnout přidávání...

Zamezení nákupu

Zamezení nákupu lze nastavit v záložce Nastavení > Zamezení nákupu. Funkce zamezení nákupu defakto přepne e-shopu do režimu katalogu. Zákazník si tak může zobrazit produkty a vložit je do košíku, ale nemůže odeslat objednávku. Tato funkce se používá nejčastěji při...

Nastavení produktů

V záložce Nastavení > Nastavení produktů zadáváme globální pravidla pro produkty na celém e-shopu.Obecné nastavení Váhu u produktu chci nastavovat v: Vyberte, zda chcete hmotnost produktů zadávat v gramech či kilogramech. Příslušná jednotka se doplňuje sama, takže...

Nastavení vyhledávání

Globální nastavení pro funkci Vyhledávání najdete v záložce Nastavení > Nastavení vyhledávání.Počet produktů ve vyhledávaní: Nastaví počet produktů v našeptávači. Zadejte celé číslo. Pokud necháte prázdné, budou se zobrazovat první 3 vyhovující výsledky. Počet...

Nastavení kategorií

Globální nastavení pro kategorie e-shopu najdete v záložce Nastavení > Nastavení kategorií. Povolit velké vyskakující menu: Zapne tzv. mega-menu s obrázky podkategorií. Zobrazit pouze kategorie, které obsahují produkty: Tato možnost skryje v menu všechny prázdné...

Nastavení článků

Globální nastavení pro články najdete v záložce Nastavení > Nastavení článků. Zobrazit komentáře u článků, nejnovější nahoře: Povolí návštěvníkům e-shopu psát komentáře k článkům. Administrátorské schválení článků před zobrazením: Každý článek musí před publikací...

Nastavení zpráv

Nastavení univerzálních části emailů najdete v Nastavení > Nastavení zpráv. Zde můžete nastavit: Text v posledním kroku objednávky (potvrzení objednávky). Můžete ho využít např. pro poděkování nebo sdělení důležitých informací. Text v patičcce emailu se vkládá do...

Nastavení skladovosti

Globální nastavení skladovosti najdete v záložce Nastavení > Nastavení skladovosti.Chcete-li si nastavit zobrazení skladovosti pro všechny produkty ve vybraných kategoriích zvlášť, lze toto nastavení provést v záložce Kategorie a následné editaci příslušné...

Nastavení zákazníků

Globální nastavení pro zákazníky najdete v záložce Nastavení > Zákazníci.Ruční schvalování registrace: každá registrace zákazníka musí být nejdříve ručně schválena administrátorem. K tomu si můžete nastavit emailovou adresu, na kterou Vám budou chodit upozornění...

FTP

Přístupy na FTP najdete v záložce Nastavení > FTP. FTP (File Transfer Protocol) je protokol pro přenos souborů. Hodí se v případě, že potřebujete na e-shop hromadně nahrát větší množství souborů, např. produktových obrázků apod.Pro správné využití funkce...

Zaheslování eshopu

E-shop můžete uzavřít před veřejností heslem v záložce Nastavení > Zaheslování e-shopu. Chcete aby na Váš e-shop měli přístup pouze Vámi schválení zákazníci? Pomocí hesla můžete Váš e-shop zabezpečit a Váš e-shop se zobrazí pouze Vámi vybraným zákazníkům. Zvolte...

GDPR

Globální nastavení pro GDPR najdete v záložce Nastavení > GDPR. E-shop Kicero je kompletně připraven na nařízení GDPR o ochraně osobních údajů. Můžete nastavit cesty URL k příslušným stránkám. Ty se automaticky vkládají do vyhovujících textů a upozornění na...

Recenze

Nastavení recenzí najdete v záložce Nastavení > Recenze.Vytvářejte kontent a získávejte recenze od Vašich nakupujících díky automatizovanému modulu na recenze. Nastavte počet dní, za které bude Vašemu zákazníkovi odeslaný požadavek na recenzi zakoupeného zboží....

Nastavení firmy

Nastavení základních údajů o vaší firmě najdete v záložce Fakturace a nastavení > Fakturační nastavení. Informace vyplněné v této záložce se automaticky zobrazují na více místech vašeho e-shopu, např.: hlavička webu, faktury, kontaktní stránka či patička emailů....

Nastavení fakturace a číselných řad

V záložce Fakturace a nastavení > Fakturace nastavíte číselné řady pro faktury, proformafaktury, variabilní symboly a čísla objednávek. Můžete si poskládat svoji číselnou řadu z vlastního textu a předvolených prvků: %y = rok 2019 %Y = rok 19 %m = měsíc 01 - 12 %M =...

Nastavení DPH

V záložce Fakturace a Nastavení > DPH nastavte způsob, jakým bude váš e-eshop s DPH pracovat. Nejsem plátce DPH Pokud nejste plátci DPH, zvolte tuto možnost v prvním poli a uložte. Nic dalšího s DPH nastavovat nemusíte. Jsem plátce DPH Jste-li plátci DPH, nastavte...

Zaokrouhlování

V záložce Fakturace a nastavení > Zaokrouhlování nastavíte pravidla pro zaokrouhlování cen.Zpět na kategorii: Základní nastavení

Fakturační profily

Chcete fakturovat na vícero firem? V záložce Fakturace a nastavení > Profily si můžete vytvořit další fakturační profil. Po vytvoření fakturačního profilu můžete fakturovat na Vámi vybranou firmu. Firma se vybírá při generování faktury. Jednoduše klikněte na...

Nastavení EET

Napojení na EET nastavíte v záložce Fakturace a nastavení > EET. E-shop Kicero je plně připravený na EET. Stačí vyplnit ID provozovny, ID pokladny a DIČ. Elektronická evidence tržeb (EET) či online registrace tržeb je způsob evidence tržeb, kdy jsou údaje o každé...