Webová analytika

Přišli jsme, změřili jsme, zvítězili jsme… …aneb i tak se dá charakterizovat pojem webová analytika. Každý den optimalizujeme desítkám našich klientů jejich marketingové kampaně, strategie a prodeje.

Proč je webová analytika důležitá?

V době pokročilého digitální marketingu, kdy investujete poměrně značné finance do kampaní a marže na produktu každým dnem klesají více a více, potřebujete naprosto efektivně rozlišovat výnosné a nevýnosné kampaně. Kolikrát se Vám stalo, že jste investovali spousty času a financí do nefunkčních kampaní? Je to právě webová analytika, která Vám pomůže sledovat všechny investice do kampaní a jejich následné výsledky. Posbírané data pečlivě zhodnotíme, vybereme kampaně které se Vám vyplatí, zrušíme ty, které jsou rizikové nebo velmi málo výdělečné. Digitální analytika není pouze změť nějakých čísel, dat, toků či publika, jedná se o velmi přesné a cílené měření efektivity Vašich reklamních kampaní, nalézání nových cest napříč celým spektrem internetového marketingu a následné doporučení na zvýšení Míry konverze. Detailně zjistíme, co Vaše zákazníky zajímá a o jaké produkty, či služby mají zájem. Po získání těchto důležitých informací, vytvoříme kampaně, které povedou ke zvýšení správného cílení reklamy a následně míry konverze.

Na základě dlouhodobých měření a následných optimalizací kampaní, jsme našim klientům ušetřili v průměru 32% vynaložených investic do internetové reklamy a následně zvýšili konverzní poměr o 6 – 11%. 

Webová analytika a její cíle:

  • Zjistit informace o potřebách Vašich zákazníků
  • Zjistit chování a přání Vašich zákazníků
  • Zjistit, kde můžeme ušetřit
  • Zjistit, jak zvýšit efektivitu reklamních kampaní
  • Zajistit optimální chod a výkon reklamních kampaní

 

Pomocí digitální analytiky se nejčastěji vyhodnocují výsledky přirozeného vyhledávání, PPC kampaní, SEO či MVT a A/B testingu. Webová analytika Vám také pomůže pochopit různé interakce mezi různými kanály a jejich společný efekt na koncového zákazníka.

Jak Vám můžeme naše Agentura pomoci? V zásadě existují tři formy spolupráce s naši agenturou.


Analýza dlouhodobá (pravidelná)
Opakující se v pravidelných intervalech – Pomocí efektivního měření Vám poradíme kdy a v jakou dobu provádět jaké kampaně, rozložení stránek, co Vaše zákazníky zajímá, který produkt jim nabídnout či upravit nastavení rozložení stránky.


Analýza jednorázová (optimalizace www)
Potřebujete vyladit Vaše www k vyšším výsledkům? Ukážeme Vám, jak co nejlépe přenastavit či optimalizovat Váš web k nejvyšším výsledkům a konverzním poměrům.


Analýza na přání
Na Vaše přání zanalyzujeme určité spektrum návštěvníků, kanálů či reklamních kampaní k dosažení maximálního výkonu.

Máte-li zájem o digitální analýzu, rádi se s Vámi sejdeme a pohovoříme o Vašich problémech, plánech a Vašich cílech. Následně stanovíme reálné cíle, navrhneme vhodné řešení, jak cílů dosáhnout a pustíme se do práce. Na konci od nás získáte report s jasnými výsledky, doporučeními a hodnocením naší práce.

Máte-li zájem o naše služby, zašlete nám nezávaznou poptávku.

Obratem se Vám ozveme a probereme Váš projekt zcela zdarma.

Vaše kontaktní údaje

Vaše Jméno

Email

O jaký typ služby máte zájem?

Zadejte, prosím, kontrolní text do pole níže

captcha

Bližší Specifikace