Nastavení a správu stavů objednávek najdete v záložce Objednávky > Stavy objednávek.

Stavy objednávek se využívají nejčastěji pro efektivní řízení logistického procesu zpracování objednávky a taktéž k notifikaci Vašeho zákazníka o stavu jeho objednávky. Nejčastěji se používají tyto stavy: Nová objednávka, Přijatá objednávka, Expedovaná objednávka, Předaná objednávka, Stornovaná objednávka

Jak přidat stav objednávky

Klikněte na tlačítko “Přidat stav objednávky”.

Zde vyplňte:

  • Název – název stavu objednávky, jak ho uvidíte vy i zákazník
  • Vlastní předmět e-mailu při změně stavu: Pokud zapnete automatické odesílání emailu zákazníkovi při změně objednávky na tento stav.
  • Zpráva: text automatického emailu při změně stavu objednávky. Můžete použít formátování, vkládat obrázky, odkazy tabulky apod. Také můžete do zprávy vložit dynamické prvky ze seznamu vpravo (včetně hranatých závorek)
  • Při nastavení tohoto statustu se zboží vyskladní z Vámi zvoleného skladu (použivá se při potvrzení a kompletaci objednávky)
  • Při nastavení tohoto statusu se zboží znovu (zpětně) naskladní (používá se např. při stornu či vrácení znoží)
  • Barva: vaše barva pro snadné rozlišení stavu objednávky v přehledu objednávek
  • Započítat do statistik objednávek, příjmů a obratu: započítá všechny objednávky s tímto stavem do vnitřních statistiky vypočítávaných e-shopem
  • Zaslat e-mail při změně stavu: automaticky odešle email zákazníkovi, pokud se změní stav objednávky
  • Pořadí: Pořadí v seznamu stavů objednávek

Klikněte na “Přidat”. Nyní je tento stav objednávky a můžete ho k jednotlivým objednávkám přiřazovat.

Nastavení stavu objednávky