Zákaznický servis a podpora

Nedílnou součástí profesionálních služeb v oblasti IT & marketingu je taktéž opravdu kvalitní zákaznický servis a plná podpora.

Na základě našich dlouholetých zkušeností, jsme pro naše klienty spustili zákaznické servisní centrum, které je Vám k dispozici každý den od 09:00 až do 17:00.

 

Naše servisní centrum nabízí všem našim klientům zcela zdarma tyto služby:

  • Váš osobní poradce, který Vám bude k dispozici na telefonu, e-mailu, nebo osobní schůzce
  • Automaticky reportovat každou provedenou změnu ve full textových pozicích za posledních 24. hod
  • Reportovat každý servisní úkon, který byl proveden v rámci služeb – i každodenní standardní kontrola
  • Podrobné reporty komunikace – telefony, e-maily, data & časy, odsouhlasení provedení změn
  • Dohled a kontrola nad požadovanými úpravami, změnami a požadavky – vč. odsouhlasení provedení úkonu ze zákaznické strany
  • Naši experti Vám rádi poradí, jak upravit jaké služby nebo kdy zavést nové, abyste získali maximální výkon
  • Velmi detailní, ale jednoduché reporty našich prací a výkazů v pravidelných termínech

Garantujeme vyřízení všech Vašich servisních požadavků do 24 hodin. (v pracovní dny)

K získání maximální efektivity jsou Vaše požadavky a veškerá komunikace uloženy, archivovány a Vám zaslány na e-mail k odsouhlasení.