Nastavení pro jednotlivé stránky vašeho e-shopu najdete vždy v záložce SEO v editaci produktu, kategorie, výrobce, článku či stránky.
Vždy můžete nastavit vlastní titulek (title) a popis (description) prakticky u všech stránek vašeho e-shopu.
Kromě SEO titulku a popisu můžete u některých stránek zadat také přesměrování a nastavení pro roboty.
Přesměrování
Přesměrování konkrétní stránky ze staré adresy na novou nastavíte zadáním původní adresy.
Vyplněním redirect u nás na e-shopu zabráníte ztrátě pozic v SEO. Vyplňujete vše za prvním / bez www a domény. Stará URL adresa je pomocí HTTP 301 automaticky přesměrována na novou, a to jedna ku jedné. Tím řeknete „obsah, který byl na URL tu už není, přesunuli jsme jej na tuto URL“.
Pokročilé nastavení
V tomto nastavení můžete určit, zda mají roboti vyhledávačů konkrétní stránku zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.
Vyberte jednu z těchto hodnot:
- noindex = říká vyhledávačům, aby danou stránky nezobrazovaly ve výsledcích vyhledávání
- nofollow = říká vyhledávačům, aby ignorovaly odkazy na dané stránce a nepřipisovaly jim žádnou autoritu
- noindex / nofollow = říká vyhledávačům, aby celou stránku v podstatě ignorovaly (například pro stránku košíku nebo obchodní podmínky)
- noarchive = říká vyhledávačům, aby nezobrazovaly cachovanou verzi stránky
Canonical URL
Nastavení rel=”canonical”, často nazývané jako kanonické URL, je HTML prvek pomáhající předcházet problémům s duplicitním obsahem. V případě, že existuje více stejných nebo podobných dokumentů, sděluje vyhledávačům, kterou verzi dokumentu by měly preferovat. Pokud má stránka A kanonický odkaz na stránku B, znamená to, že stránka B je kanonická. Kanonizace je proces, při kterém se z mnoha verzí jedné stránky
Kupón vytvoříte kliknutím na tlačítko “+ Přidat slevové kupóny”.
Můžete zde nastavit:
- Kód kupónu: kód, který zákazník zadává v košíku. Můžete použít čísla a písmena, přičemž systém nerozlišuje velká a malá písmena.
- Platnost od do: Můžete časově omezit období, ve kterém zákazník může kupón použít.
- Sleva v Kč / %: Výše slevy v Kč (fixní) nebo v % (procentuální).
- Při nákupu nad: Od jaké hodnoty zboží v košíku lze kupón použít.
- Počet použití: Zadejte celé číslo, případně zaškrtněte “Neomezené použití”. Pozor: Časové omezení ale stále platí.
Druhy slevových kupónů: