Nastavení pro jednotlivé stránky vašeho e-shopu najdete vždy v záložce SEO v editaci produktu, kategorie, výrobce, článku či stránky.

Vždy můžete nastavit vlastní titulek (title) a popis (description) prakticky u všech stránek vašeho e-shopu.

Kromě SEO titulku a popisu můžete u některých stránek zadat také přesměrovánínastavení pro roboty.

Slevový kupón v košíku

Přesměrování

Přesměrování konkrétní stránky ze staré adresy na novou nastavíte zadáním původní adresy.

Vyplněním redirect u nás na e-shopu zabráníte ztrátě pozic v SEO. Vyplňujete vše za prvním / bez www a domény. Stará URL adresa je pomocí HTTP 301 automaticky přesměrována na novou, a to jedna ku jedné. Tím řeknete „obsah, který byl na URL tu už není, přesunuli jsme jej na tuto URL“.

Pokročilé nastavení

V tomto nastavení můžete určit, zda mají roboti vyhledávačů konkrétní stránku zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.

Vyberte jednu z těchto hodnot:

  • noindex = říká vyhledávačům, aby danou stránky nezobrazovaly ve výsledcích vyhledávání
  • nofollow = říká vyhledávačům, aby ignorovaly odkazy na dané stránce a nepřipisovaly jim žádnou autoritu
  • noindex / nofollow = říká vyhledávačům, aby celou stránku v podstatě ignorovaly (například pro stránku košíku nebo obchodní podmínky)
  • noarchive = říká vyhledávačům, aby nezobrazovaly cachovanou verzi stránky

Canonical URL

Nastavení rel=”canonical”, často nazývané jako kanonické URL, je HTML prvek pomáhající předcházet problémům s duplicitním obsahem. V případě, že existuje více stejných nebo podobných dokumentů, sděluje vyhledávačům, kterou verzi dokumentu by měly preferovat. Pokud má stránka A kanonický odkaz na stránku B, znamená to, že stránka B je kanonická. Kanonizace je proces, při kterém se z mnoha verzí jedné stránky

Jak přidat slevový kupón

Kupón vytvoříte kliknutím na tlačítko “+ Přidat slevové kupóny”.

Můžete zde nastavit:

  • Kód kupónu: kód, který zákazník zadává v košíku. Můžete použít čísla a písmena, přičemž systém nerozlišuje velká a malá písmena.
  • Platnost od do: Můžete časově omezit období, ve kterém zákazník může kupón použít.
  • Sleva v Kč / %: Výše slevy v Kč (fixní) nebo v % (procentuální).
  • Při nákupu nad: Od jaké hodnoty zboží v košíku lze kupón použít.
  • Počet použití: Zadejte celé číslo, případně zaškrtněte “Neomezené použití”. Pozor: Časové omezení ale stále platí.

Druhy slevových kupónů:

Slevový kupón v Kč na všechny produkty

Kupon v Kč (fixní sleva v přesné sumě)

Slevový kupón v procentech na všechny produkty

Kupon v % (sleva v procentech na všechny produkty)

Slevový kupón v Kč na výrobce

Kupon na výrobce v Kč (sleva v přesné sumě na konkrétního výrobce)

Slevový kupón v procentech na výrobce

Kupon na výrobce v % (sleva v procentech na konkrétního výrobce)

Slevový kupón v Kč na kategorii

Kupon na kategorii v Kč (sleva v přesné sumě na produkty v konkrétní kategorie)

Slevový kupón v procentech na kategorii

Kupon na kategorii v % (sleva v procentech na produkty v konkrétní kategorie)

Slevový kupón v Kč na vybrané produkty

Kupon na produkt v Kč (sleva v přesné sumě na konkrétní produkty)

Slevový kupón v procentech na vybrané produkty

Kupon na produkt v % (sleva v procentech na konkrétní produkty)