Objednávky

V této sekci vašeho e-shopu se budete nepochybně pohybovat nejčastěji.

V našem systému je správa a pořizování objednávek vytvořeno tak, aby vám ušetřilo práci a čas. Díky automatizaci, upozorněním a hromadným akcím tak můžete vyřizovat objednávky ještě rychleji.

Přehled objednávek

Přehled a správu objednávek najdete v záložce Objednávky > Objednávky. Export objednávek V horní části můžete provést export objednávek ve formátu pro Excel - v časovém rozmezí OD-DO nebo pouze dnešní objednávky. Dále najdete filtraci pro rychlé vyhledávání...

Poptávky

Přehled a správu poptávek najdete v záložce Objednávky > Poptávky. Zde se zobrazují všechny poptávky z poptávkového formuláře. Jak u produktu aktivovat poptávkový formulář se dozvíte v kapitole Přidání produktu. V tomto přehledu vidíte, který produkt zákazník...

Nedokončený nákup

Přehled a správu opuštěných košíků najdete v záložce Objednávky > Nedokončený nákup. Zvyšte své prodeje, připomeňte Vašim zákazníkům nedokončený nákup pomocí informačního e-mailu, slevového kódu nebo jiných benefitů. Detail opuštěného košíku zobrazíte kliknutím na...

Dárky

Přidání a správu dárků k objednávkám najdete v záložce Objednávky > Dárky. Tato funkce umožňuje přidat dárek zdarma k objednávce nad určitou hodnotu. Jak přidat dárek k objednávce Klikněte na tlačítko “Přidat dárek” a vyplňte: Min. požadovaná výše nákupu: od kolika...

Faktury a proforma

Přehled a správu faktur a proforma faktur najdete v záložkách Objednávky > Faktury a Objednávky > Proforma faktury. Faktury můžete jednoduše vyhledávat a filtrovat pomocí čísla, variabilního symbolu, čísla objednávky, typu úhrady a stavu. Po dokončení práce s...

Dobropisy a dodací listy

Přehled dobropisů a dodacích listů najdete v záložkách Objednávky > Dobropisy a Objednávky > Dodací listy. Přehled funguje stejně jako přehled faktur. Můžete zde vyhledávat, upravovat a exportovat dobropisy a dodací listy. Více v kapitole Faktury a proforma....

Stavy objednávek

Nastavení a správu stavů objednávek najdete v záložce Objednávky > Stavy objednávek. Stavy objednávek se využívají nejčastěji pro efektivní řízení logistického procesu zpracování objednávky a taktéž k notifikaci Vašeho zákazníka o stavu jeho objednávky. Nejčastěji...

Zprávy

Šablony zpráv k objednávkám můžete vytvářet a spravovat v záložce Objednávky > Zprávy. Tato funkce se používá pro nastavení častých zpráv k objednávce (např. pro informaci i zpoždění dodání objednávky). Pro přidání nové šablony klikněte na “Přidat”. Vyplňte: Název:...

Export agendy

Export agendy po jednotlivých měsících najdete v záložce Objednávky > Export agendy. Pomocí této funkce můžete exportovat faktury, proforma faktury a dodací listy ve formátu .pdf po jednotlivých měsících. Zpět na kategorii:...