Přehled a správu opuštěných košíků najdete v záložce Objednávky > Nedokončený nákup.

Zvyšte své prodeje, připomeňte Vašim zákazníkům nedokončený nákup pomocí informačního e-mailu, slevového kódu nebo jiných benefitů.

Přehled opuštěných košíků na e-shopu

Detail opuštěného košíku zobrazíte kliknutím na symbol lupy ve sloupci Zobrazit.

Pod výpisem opuštěných košíků uvidíte obsah daného košíku a formulář, pomocí kterého můžete zákazníka upozornit na nedokončený nákup. Můžete sem napsat libovolnou zprávu (například pobídku se slevovým kódem). Pokud chcete do emailu vložit také dynamický prvek s obsahem košíku, napište do zprávy [cart] – včetně hranatých závorek. Na tomto místě pak zákazník uvidí, které produkty zanechal v košíku.

Upozornění zákazníka na opuštěný košík

Modul Nedokončený nákup je šikovný nástroj pro přivedení zákazníků zpět k opuštěnému košíku a dokončení objednávky. Umožňuje vám zvýšit konverzní poměr oslovením zákazníků, které jste přivedli např. placenou reklamou, což bývá levnější varianta pro získání objednávky, než hledání nového zákazníka.