E-shop Kicero patří do třetí skupiny – e-shopy na pronájem. Funguje tedy na principu měsíčního pronájmu, kdy platíte za licenci. E-shop běží kompletně na našich serverech, které jsou mu přizpůsobené pro maximální výkon.
Jádro systému a moduly neustále vyvíjíme a automaticky spouštíme na všech e-shopech. Pokud tedy např. Facebook vydá novou aktualizaci pro napojení na e-shop, nemusíte se zpravidla starat o vývoj – vše řešíme za vás. Postupně také přidáváme nové možnosti napojení na dopravce, platební brány, účetní a další systémy.
Náš systém je navržen tak, aby se co nejvíce přizpůsobil vašemu byznysu. Obsahuje velké množství funkcí, které můžete podle potřeby aktivovat.
Systém Kicero ale není limitován jako klasický e-shop na pronájem. Vyvíjíme také komplexní řešení na míru – viz naše Reference.
Zákaznická část
Uživatelská (veřejná) část našeho e-shopu zahrnuje různé druhy stránek s různým účelem.
E-shop se skládá z několika typů stránek:
- Hlavní stránka
- Kategorie
- Výrobce
- Produkt
- Stránka s vlastním obsahem (např. obchodní podmínky,
- GDPR, O nás či jiný libovolný obsah)
- Článek – pro budování obsahu vašeho e-shopu formou blogu
- Vyhledávání – stránka s výsledky vyhledávání na webu
- Stránky nákupního procesu
- Košík
- Osobní údaje
- Shrnutí
- Potvrzení
Administrační část
Administrace e-shopu Kicero je pro přehlednost rozdělena do mnoha záložek, do kterých se navigujete v levém svislém menu. Obsah záložek si představíme v následujících kapitolách.
Upozornění
V pravém horním rohu najdete ikonu notifikace, která vás upozorní na nové objednávky.