Jak jsme si vysvětlili v předchozí kapitole, nejčastěji se setkáte se třemi typy e-shopových systémů.

E-shop Kicero patří do třetí skupiny – e-shopy na pronájem. Funguje tedy na principu měsíčního pronájmu, kdy platíte za licenci. E-shop běží kompletně na našich serverech, které jsou mu přizpůsobené pro maximální výkon.

Jádro systému a moduly neustále vyvíjíme a automaticky spouštíme na všech e-shopech. Pokud tedy např. Facebook vydá novou aktualizaci pro napojení na e-shop, nemusíte se zpravidla starat o vývoj – vše řešíme za vás. Postupně také přidáváme nové možnosti napojení na dopravce, platební brány, účetní a další systémy.

Náš systém je navržen tak, aby se co nejvíce přizpůsobil vašemu byznysu. Obsahuje velké množství funkcí, které můžete podle potřeby aktivovat.

Systém Kicero ale není limitován jako klasický e-shop na pronájem. Vyvíjíme také komplexní řešení na míru – viz naše Reference.

Zákaznická část

Uživatelská (veřejná) část našeho e-shopu zahrnuje různé druhy stránek s různým účelem.

E-shop se skládá z několika typů stránek:

  • Hlavní stránka
  • Kategorie
  • Výrobce
  • Produkt
  • Stránka s vlastním obsahem (např. obchodní podmínky,
  • GDPR, O nás či jiný libovolný obsah)
  • Článek – pro budování obsahu vašeho e-shopu formou blogu
  • Vyhledávání – stránka s výsledky vyhledávání na webu
  • Stránky nákupního procesu
    • Košík
    • Osobní údaje
    • Shrnutí
    • Potvrzení

Administrační část

Administrace e-shopu Kicero je pro přehlednost rozdělena do mnoha záložek, do kterých se navigujete v levém svislém menu. Obsah záložek si představíme v následujících kapitolách.

Upozornění

V pravém horním rohu najdete ikonu notifikace, která vás upozorní na nové objednávky.

Notifikace v administraci