Faktory, podle kterých Google hodnotí Vaše stránky
Pokud podnikáte a Vašim hlavním gró je být co nejvíce na internetu vidět, určitě víte, že google Vaše webové stránky či e-shop určitým způsobem hodnotí. Samozřejmě známe pár faktorů, co Vaši pozici ve vyhledávání rozhodují, pojďme si říct i jiné důležité faktory, podle kterých Google hodnotí Vaše stránky
Kvalita odkazů
Kvalita Vašich zpětných odkazů je jedním z nejdůležitějších faktorů, na které je třeba dbát.
Interní odkazy
Interní odkazy také hrají velkou roli v hodnotících faktorech. Pokud máte několik dobrých odkazů směřujících na specifickou stránku, nebo několik stránek, je to správně.
Zakotvení textu
Zakotvení textu často poskytují přesnější popis webových stránek, než stránek samotných. Dnes zakotvení už není tak silným faktorem, jak tomu bylo před několika lety, ale pořád je to důležité.
Kvantita odkazů
Říká se, že kvalita je důležitější než kvantita, ale také se říká čím víc, tím líp. Rozhodně se ale nedoporučují adresářové odkazy, nebo nevyžádané komentáře kvůli zvýšení počtu odkazů.
Titulek
Stále je velmi důležité, aby bylo Vaše klíčové slovo v titulku. Zvýší to i prokliky na váš web.
URL
Nezbytně nutné je také obsadit klíčové slovo v URL, což vašemu webu také nesmírně pomůže.
Rychlost načítání stránky
Pokud se Vaše stránky načítají příliš dlouho, je pravděpodobné, že návštěvník na načtení čekat nebude a jednoduše stránky opustí.
Zabezpečení webu
V případě, že máte e-shop, je určitě doporučeno používat zabezpečení certifikátu SSL. Pokud máte zabezpečené webové stránky, zvýší to samozřejmě i důvěru u Vašich zákazníků. Přece jen – každý z nás raději nakoupí na e-shopu, který je zabezpečen certifikátem SSL, než na e-shopu, který toto zabezpečení nemá.
Otravné reklamy
Vyhněte se otravným a dotěrným reklamám. Od následujícího roku začne Google degradovat stránky, které zobrazují dotěrně vsunuté a otravné reklamy na mobilních zařízeních. Důvodem je horší zážitek pro uživatele.
Duplicitní obsah
V případech, kdy Google usoudí, že byl duplicitní obsah vytvořen za účelem manipulace s hodnocením a podvádění uživatelů, může adekvátně přizpůsobit indexování a hodnocení stránky.
Máte zájem o naši demoverzi?
Vyplňte formulář a brzy se Vám ozveme s přístupem do testovacího rozhraní Vašeho nového e-shopu.