Doplňkové služby můžete přidat v záložce Produkty > Doplňkové služby.

Tato funkce slouží k prodeji doplňkových služeb k hlavnímu produktu. Doplňkové služby se zákazníkovi zobrazí v detailu produktu nad tlačítkem “Do košíku” a také přímo v košíku u každého vloženého produktu.

Jak přidat doplňkové služby k produktu

Nejprve vytvořte skupinu doplňkových služeb a pojmenujte (nejčastěji podle kategorie produktů).

Nastavení doplňkových služeb

Poté klikněte na “Parametry” a definujte jednotlivé doplňkové služby pro tuto skupinu.

Zde se přidávají jednotlivé parametry (např. prodloužená záruka) a k nim hodnoty (např. 12 měsíců, 24 měsíců).

Nastavení parametrů doplňkových služeb

Přiřazení doplňkových služeb k produktům

Nyní můžete jednotlivé doplňkové služby přiřadit k jednotlivým produktům. Přejděte do editace konkrétního produktu a klikněte na kartu Doplňkové služby.

Zde můžete zaškrtnout doplňkové služby a hodnoty, které se mají k produktu nabízet. Také můžete vyplnit cenu za službu, která se bude automaticky připočítávat k ceně produktu. Pokud cenu nevyplníte, bude doplňková služba zdarma.

Přiřazení doplňkové služby k produktu