Copywriting – Technika kvalitního prodeje a SEO

Potřebujete prodat Váš produkt? Základním kritériem prodejního úspěchu je opravdu kvalitní a originální text, či obrázek tzv. copywriting, který přesvědčí Vašeho zákazníka k nákupu právě u Vás. Umění napsat text tak, aby přesvědčil Vašeho zákazníka k nákupu, se říká copywriting.

 

Copywriting – zaujměte pozornost Vašich klientů

Nejdůležitějším aspektem copywritingu je v první řadě zaujmout klienta a získat si jeho pozornost kvalitně napsaným textem a obrázkem. To je ale pouhý začátek. Tím, že klienta zaujmete, ještě nemáte vyhráno. Vy totiž potřebujete, aby u Vás produkt zakoupil.

 

Podívejme se na copywriting detailněji:

Jedním z největších ukazatelů kvalitního copywritingu je Míra okamžitého opuštění (tzv. bouncerate) na Vašich www stránkách. (Pokud nevíte nebo neznáte tento údaj, ani nevíte jak jej získat, využijte našich služeb v oblasti webové analytiky.)
Pokud je míra opuštění do cca 35%, Váš web je relativně pořádku a zaujal klienty, od 36-55% míry opuštění znamená, že můžete mít např. špatně nastavené kampaně nebo máte velké mezery, na kterých je zapotřebí zapracovat, a v případě, že Míra okamžitého opuštění překračuje 56% – je na čase vytvořit novou webovou prezentaci pomocí kvalitního PR a Copywritingu.

 

Druhým zajímavým a důležitým ukazatelem copywriting metody, je počet prohlédnutých stránek jedním uživatelem. Kolik návštěvníků projde více, jak dvě, tři možná i čtyři stránky a přesto nenakoupí? Víme proč – nezaujali jste je a ani nepřesvědčili k tomu, aby nakoupili právě u Vás.

 

Jak Vám můžeme pomoci?
Rádi Vám pomůžeme získat co nejvíce nových klientů a vysoký konverzní poměr díky opravdu kvalitním technikám v oblasti PR & textů tzv. copywriting. Napíšeme Vám texty, které budou prodávat.

 

Copywriting rozdělujeme do několika kategorií.

Copywriting pro webové prezentace
Copywriting pro webovou prezentaci je unikátní specifická záležitost. Zde velmi záleží na obsahu a sdělení, nabídce, kterou chcete prezentovat, či požadavky, které máte. 95% běžných uživatelů tzv. těká po textu na webu a vyhledává jen ty nejdůležitější pasáže, či informace. Uživatele často skáčou z jednoho místa na druhé, hledají a hledají.

Copywriting pro web musí být krátký, úderný, se smysluplnými tématickými nadpisy ke každé kategorii a pokud možno v krátkých odstavcích. Čtenáře nebaví číst tzv. „wall of text“ (stěna textu), protože je to unavuje a zdržuje od běžných činností. Hledají informace rychle a efektivně. Ideální stav je, pokud doplníte text o smysluplné obrázky. Psaní textů pro webové prezentace se vyznačuje také častým používáním různých zvýrazňovacích prvků jako jsou tučná písma a kurzíva.

 

SEO Copywritting

Chcete-li mít opravdu maximální výkon z optimalizací pro vyhledávače (SEO) a z placených reklam (SEM) – je také zapotřebí mít opravdu kvalitní texty a PR.
V momentu, kdy k Vám zavítá návštěvník, musíte jej ihned zaujmout – rozhoduje prvních 5 vteřin. V případě, že se tak nestane, uzavře Vaši stránku nebo klikne na tlačítko zpět a jde vybírat z nabídky Vaší konkurence – zde zbytečně vyhazujete peníze za reklamu. V případě, že jste návštěvníka zaujali, musíte jej dovést k cíli – koupi, či odeslání kontaktu.

 

Druhy a služby Copywriting z naší nabídky:

  • Oprava pravopisu a úprava do stylistické češtiny, korektury
  • Vymýšlení PR textů a sloganů
  • Psaní článků – tématických či všeobecných
  • Reklamní texty

 

Ceník SEO Copywritingu:

Cena jedné „copy“ normo strany A4 od 3.990,- bez DPH 21%, Pří větších projektech jak 3x A4 se cena stanovuje individuálně dle rozsahu.

V případě že jsme Vás zaujali, kontaktujte nás.