Originální e-shop na prvním místě!
Jak už bylo řečeno v předchozích článcích – k jednomu z nejdůležitějších prvků neodmyslitelně patří originální popisky, které dokáží klienta nasměrovat. Díky originálním popiskům si získáte u klientů důvěru a vzbudíte v nich pocit, že opravdu rozumíte tomu, co nabízíte.
ŠPATNÉ POPISKY
Vezmeme si modelovou situaci. Představte si, že si člověk potřebuje koupit třeba ledničku. Něco o ní přece potřebuje vědět, jelikož lednice není stokorunová položka. Najde Váš e-shop a na něm lednici, která se mu líbí. Tak začne číst popisek, ale vůbec tomu nerozumí. Proč? Protože nemáte srozumitelný popisek! Věřte – zkopírovaný popisek výrobce opravdu nestačí. Věnujte popiskům trošku více času.
Nebuďte lenošní, ale kreativní. V první řadě píšete popisek pro klienta, který tomu musí porozumět. Rozepište se, hezky zákazníkovi vysvětlete, co výrobek umí, v čem je lepší výrobek A lepší než výrobek B, jaké má funkce a tak dále. Hlavně pište „lidskou řečí“. Zbytečně nepoužívejte výrazy, kterým rozumí dohromady 5 % lidí z celé populace.
Copak Vy byste si koupili produkt, o kterém byste neměli dostatek kvalitních informací?
Pokud budete psát originální popisky, neocení to jen klienti, ale také vy sami, jelikož se to odrazí ve výsledcích SEO. Sice to chvíli potrvá, ale vyplatí se to. Obětujte chvíli svého času do psaní originálních popisků a přinese Vám to ovoce.
Máte zájem o naši demoverzi?
Vyplňte formulář a brzy se Vám ozveme s přístupem do testovacího rozhraní Vašeho nového e-shopu.
Shadowban na Instagramu. O co se jedná?
Kancelář Praha
Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 – Staré město
Kancelář Brno
Pražákova 752/50d
61900 Brno – Jih