Novinky ze světa technologií

jsme vždy o krok před konkurencí

10 trendů on-line marketingu pro rok 2018

Rok 2018 je přelomový, už v předchozím roce technologie raketově vrzostly, nyní ale můžeme očekávat další nesmírné změny, jako je personalizace a využítí chat botů v e-commerce komunikaci, rychlost načítání stránek #pagespeed, mikroinfluenceři a jejich narůstající vliv na publikum, structured data, micromomens a další trendy, které by Vám rozhodně neměly ve Vaší on-line komunikaci chybět v roce 2018.

Details

3 tipy, jak obrátit reklamace ve svůj prospěch

Máte e-shop a setkáváte se s reklamacemi? Nezoufejte, i reklamace můžete využít ve svůj prospěch! A to v obou případech – zamítnutí i schválení! Oslňte zákazníka svým jedinečným přístupem, doporučí Vás svým přátelům a známým.

Details

22 tipů, jak zvýšit dokončení nákupu v e-shopu/ část 1

Představte si, že do supermarketu přijde 10 lidí, naházejí do košíku zboží, které si chtějí nakoupit, projdou si celým obchodem a až dorazí ke kase, 7 z nich nechají košík ležet a odejdou. Přesně podobný scénář se odehrává každý den na Vašem e-shopu. Nejhorší na tom je, že se..

Details

Shadowban na Instagramu. O co se jedná?

Po tom, co Facebook koupil Instagram se událo hodně změn ve funkčnosti Instagramu. Jednou z nich je kromě Instagramového algorytmu i shadowban, který způsobuje mnoha uživatelům problémy při získávání nových followerů pro svůj účet. V článku se dozvíte co to shadowban je a jak se mu dá vyhnout a otestovat si, zde jste ho chytli nebo..

Details

5 vlastností Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools jsou dnes nezbytnou nutností, pokud chcete mít Vaše stránky v pořádku. Zde se podíváme na pár základních dovedností, co s tímto praktickým pomocníkem zvládnete. Vlastníci webových stránek po celém světě dnes používají nástroje služby Google.

Details

Google odstranil reCAPTCHA testy

CAPTCHA testy vyzývají lidi, aby bylo prokazatelné, že jsou lidmi. Tento test probíhá obvykle tím, že vepíšete sekvenci písmen, čísel, nebo obrázků. Služba reCAPTCHA Google je vyspělejší – žádá se zde totiž o zaškrtnutí políčka „Nejsem robot“. Cílem tohoto je vyřazení falešných robotů, kteří stojí inzerenty miliardy každý rok.

Details

Sklik rozšiřuje délku textových inzerátů

Kdo se vyzná v PPC tak ví, že vytvářet kreativní a poutavé popisky reklamní popisky u Skliku byla celkem makačka, protože to bylo velmi omezené, co se týče počtu znaků. Jak se tak ale zdá, Sklik se umoudřil a udělal rozhodnutí správným směrem – rozšířil textové inzeráty. Jak moc? To se dočtete v tomto článku!

Details

EET a e-shop – část 2.

Už minule jsme se podívali na zoubek EET, ale v tomto článku se na to podíváme ještě jednou, trochu více z blízka. Zopakujeme si, jak to je s druhy plateb, s dobírkou, co musíte pro EET udělat a co naopak neudělat.

Details