A/B Testing a MVT

A/B testování je technika, jejíž účelem je zvýšit efektivitu reklamních kampaní a nástrojů, jako jsou např. PPC kampaně, email marketing, SEO a jiné.

A/B testing poskytuje všem Vašim příchozím klientům dvě různé grafické varianty Vašich stránek, původní verzi A a novou upravenou verzi B, díky webové analytice a preciznímu měření zjistíme, která verze je výkonnější a má více konverzí. Po ukončení A/B testingu vyhodnotíme výsledky a provedeme patřičné úpravy dle získaných dat, vedoucích ke zvýšení konverzního poměru. Tato testovací technika se dá aplikovat i na reklamní bannery, emaily a jiné reklamní kampaně.

Na základě našeho provedeného A/B testování eshopu techpanda.cz, jsme zvýšili konverzní poměr o neskutečných 189%.

A/B testing všeobecně

A/B testing se provádí na více variantách Vaší prezentace, reklamy, emaily atd. Vašim návštěvníkům se za ostrého provozu náhodně zobrazí jedna z navržených Variant (A nebo B) a následně se měří efektivita každé jedné varianty.

Příkladem může být situace, kdy používáte emailovou kampaň k propagaci produktu. Naše společnost navrhne jinou verzi tohoto samého emailu na ten samý produkt. Oba emaily budou zasílány mezi vzorek předem stanovených klientů v poměru 1:1, což znamená, že 50% klientů přijde verze A druhé polovině dalších 50% ve variantě B,

Naše společnost sbírá data po celou dobu A/B testovací kampaně a následně je vyhodnocuje. Zjistíme, přes kterou Variantu přišlo více návštěvníků a u které varianty bylo dosaženo většího konverzního poměru ku návštěvnosti dané varianty.

Multivariační testování

Multivariační testování je technika, díky které dokážeme testovat více prvků na jedné stránce. Nejčastěji testujeme:

  • Texty
  • Obrázky
  • Titulky
  • Fonty
  • Barvy
  • Rozložení stránky

Náš PR expert Vám rád navrhne několik změn a úprav na stránce a následně sledujeme, která kombinace, či varianta změn má nejvyšší procento konverze.

Co MVT ovlivňuje?

V první řadě ovlivňuje psychologické vnímání stránek Vašich klientů na daný obor. Např. je lepší mít menu na levé či pravé straně? Text psaný jako recenze, či uživatelská zkušenost? Barva stránek červená nebo modrá? A mnohem více….

Co nám MVT přinese?

Díky MVT zjistíte, že nejvyšší konverzní poměr máte např. v momentu, kdy umístíte menu nalevo, změníte barvu webu na modrou, texty pozměníte na uživatelsky psané recenze a samostatný obrázek produktu změníte za obrázek s člověkem používající Váš produkt.

Závěrem o A/B testingu

  • Kde Všude lze A/B testing využít?
  • Při testování webové prezentace
  • Při testování e-shopu
  • Při testování skoro všech typů reklam

Nepodceňujte A/B testing! Včasné a kvalitní A/B testování Vám může ušetřit velké finanční prostředky vynaložené na reklamní kampaně a razantně zvýšit zisk a konverzní poměr. Jedná se o jednu z nejefektivnějších metod efektivního prodeje.

Jak Vám můžeme pomoci při A/B testování?

Poradci z naší společnosti se s Vámi rádi sejdou k projednání možnosti spolupráce při A/B testingu.

Jak takový A/B testing probíhá?

  • Podíváme se na doposud získané údaje a vyhodnotíme situaci
  • Vytvoříme plán boje
  • Připravíme a spustíme marketingové a testovací nástroje
  • Pomocí analytického software vyhodnotíme situaci
  • A předáme závěrečnou zprávu s doporučením na změny

Máte zájem o A/B testing? Kontaktujte nás…

Schůzky jsou bezplatné a informativní

Máte-li zájem o naše služby, zašlete nám nezávaznou poptávku.

Obratem se Vám ozveme a probereme Váš projekt zcela zdarma.

Vaše kontaktní údaje

Vaše Jméno

Email

O jaký typ služby máte zájem?

Zadejte, prosím, kontrolní text do pole níže

captcha

Bližší Specifikace